Všeobecné obchodní podmínky služeb Schooljob s.r.o. pro objednatele

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi obchodní společností Schooljob s.r.o., se sídlem Na Folimance 2155/15, Vinohrady, 120 00 Praha 2, IČO: 17791481, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 376744 (dále jen „poskytovatel“) a třetími osobami (dále jen „objednatel“) vznikající ze smluv o poskytování služeb ohledně využití reklamního prostoru pro umístnění inzerce objednatele (dále jen „smlouva o poskytování služeb“) na webové stránce poskytovatele umístěné na internetové adrese www.schooljob.cz (dále jen „webová stránka“). Smlouvu o poskytování služeb nelze uzavřít s osobou, jež je spotřebitelem.

Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy o poskytování služeb. Práva a povinnosti mezi poskytovatelem a uživateli upravují zvláštní smluvní ujednání.

2. UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

2.1. Smlouvu o poskytování služeb je možné uzavřít: 

·      2.1.1. v písemné formě; 

·      2.1.2. telefonicky či prostřednictvím elektronické pošty, nebo při kombinaci těchto komunikačních prostředků;

·      2.1.3. způsobem stanoveným v čl. 2.2 až čl. 2.4 obchodních podmínek.

2.2. Návrh na uzavření smlouvy o poskytování služeb může objednatel provést vyplněním údajů v registračním formuláři na webové stránce a odesláním těchto údajů poskytovateli kliknutím na tlačítko „Registrovat“ (dále jen „žádost o registraci“). Údaje uvedené objednatelem v žádosti o registraci jsou pro účely obchodních podmínek považovány za správné.

2.3. Po doručení žádosti o registraci může poskytovatel provést další identifikaci objednatele podle svého uvážení. Objednatel je povinen uvádět správné a pravdivé údaje.

2.4. Následně poskytovatel zašle na elektronickou adresu objednatele uvedenou v žádosti o registraci (dále jen „adresa objednatele“) informace nezbytné ke zprovoznění uživatelského účtu objednatele (dále jen „akceptace“). Doručením akceptace objednateli je smlouva o poskytování služeb uzavřena.

2.5. Objednatel bere na vědomí, že poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu o poskytování služeb, zejména s osobami, které dříve podstatně porušily smlouvu o poskytování služeb (včetně obchodních podmínek).

3. UŽIVATELSKÝ ÚČET 

3.1. Na základě registrace objednatele může objednatel přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může objednatel provádět nastavení služby, vkládat a odstraňovat informace o své osobě, vkládat inzerci v oblasti nabídek práce za účelem jejího zpřístupnění třetím osobám (uživatelům) a provádět její správu (dále jen „uživatelský účet“).

3.2. Uživatelský účet objednatele bude zprovozněn po dokončení registrace objednatele (vyplnění požadovaných údajů).

3.3. Objednatel je povinen údaje v uživatelském účtu aktualizovat při jakékoliv jejich změně. Poskytovatel považuje údaje uvedené objednatelem v uživatelském účtu za správné. Každý objednatel může mít pouze jeden uživatelský účet, pokud není dohodnuto jinak.

3.4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do svého uživatelského účtu a bere na vědomí, že poskytovatel nenese odpovědnost za porušení této povinnosti.

3.5. Poskytovatel může objednateli znemožnit využívání uživatelského účtu, zejména v případě porušení povinností ze strany objednatele.

4. PODMÍNKY SLUŽBY

4.1. Služba spočívá v umožnění využití reklamního prostoru na webové stránce pro umístění inzerce psané v úředním jazyce České republiky nebo angličtině, případně v jiném jazyce za současného překladu do českého jazyka, a to za účelem jejího zobrazení třetím osobám (uživatelům webové stránky) a zpřístupnění reakcí na tuto inzerci objednateli (dále jen „služba“).

4.2. Poskytovatel nemusí službu poskytovat, pokud její poskytování brání potíže na straně objednatele nebo jiných osob, zejména při výpadcích v dodávce elektrické energie, datové sítě, nebo při zásazích vyšší moci.

4.3. Při poskytování služby může dojít k výpadkům, dočasnému omezení, přerušení nebo snížení kvality služby.

4.4. Charakteristiky služby se mohou v průběhu účinnosti smlouvy o poskytování služeb měnit.

5. OBSAH SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

5.1. Smlouvou o poskytování služeb se poskytovatel zavazuje, že objednateli umožní využít na webové stránce reklamní prostor pro umístění inzerce z oblasti nabídek práce za účelem jejího zobrazení třetím osobám (uživatelům webové stránky) a zpřístupní objednateli reakce na tuto inzerci. Objednatel se smlouvou o poskytování služeb zavazuje zaplatit poskytovateli za to odměnu (cenu služby) v závislosti na smluveném rozsahu inzerce objednatele. Některé varianty služby nemusí být poskytovatelem zpoplatněny.

5.2. Objednatel může reklamní prostor využít vždy po dobu jednoho (1) roku od okamžiku aktivace služby poskytovatelem. V případě, že objednatel nevyužije reklamní prostor pro umístění inzerce v uvedené lhůtě, není tím dotčeno právo poskytovatele na jeho odměnu.

5.3. Brigádou se pro účely smlouvy o poskytování služeb rozumí specifický typ jednorázové nebo krátkodobé výpomocné práce, která nesmí mít povahu dlouhodobé systematické činnosti.

5.4. K aktivaci služby poskytovatelem dochází okamžikem uhrazení odměny poskytovateli za tuto službu.

6. ODMĚNA POSKYTOVATELE (CENA SLUŽBY)

6.1. Za umožnění využití reklamního prostoru na webové stránce pro umístění inzerce objednatele náleží poskytovateli odměna ve smluvené výši.

6.2. Odměna poskytovatele je splatná ve smluveném termínu, a to bezhotovostně na účet poskytovatele vedený u společnosti Fio banka, a.s., nebo prostřednictvím platební brány provozované třetí osobou. Není-li splatnost odměny poskytovatele s objednatelem smluvena, je odměna poskytovatele splatná na výzvu.

6.3. Poskytovatel může požadovat po objednateli zálohu na odměnu, až do její výše. Záloha je splatná na základě zálohové faktury vystavené poskytovatelem.

6.4. Poskytovatel není plátcem DPH.

6.5. Informace k jednotlivým platbám včetně variabilního symbolu platby budou uvedeny ve faktuře poskytovatele nebo v pokynech k platbě, které poskytovatel zašle na adresu objednatele.

6.6. Objednatel je povinen provést platbu v plné výši na základě poskytnutých pokynů. Nepřesná nebo neúplná platba může být považována za neuhrazenou a poskytovatel není povinen začít poskytovat službu do okamžiku, kdy bude platba řádně provedena.

6.7. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

6.8. Objednatel bere na vědomí, že v případě nedodržení termínu úhrady je poskytovatel oprávněn požadovat úroky z prodlení v zákonné výši a případně i náhradu škody vzniklé z důvodu prodlení s platbou.

7.LICENČNÍ UJEDNÁNÍ

7.1. Pokud objednatel v rámci služby uloží nebo šíří informace, které podléhají ochraně práv k duševnímu vlastnictví či právům na ochranu osobnosti (dále jen „chráněné dílo“), uděluje poskytovateli bezúplatné oprávnění k užívání tohoto díla (licence) v souladu s podmínkami uvedenými níže. Tento bod nevylučuje platnost ustanovení článku 8 obchodních podmínek.

7.2. Licence k chráněnému dílu je poskytována pro všechny způsoby užití (včetně sdělování díla veřejnosti přes internet) bez omezení množství a územního rozsahu. Poskytovatel může udělit podlicence nebo postoupit licenci na třetí osoby. Licence se poskytuje okamžikem uložení nebo šíření díla v rámci služby, a to bez časového omezení. Poskytovatel není povinen licenci využít.

7.3. Poskytovatel je oprávněn chráněné dílo upravovat, měnit, zařazovat do souborů nebo spojovat s jinými díly. Při změnách provedených poskytovatelem nebo třetími osobami, kterým to poskytovatel umožní, se poskytovatel stává držitelem licence i na upravené dílo. Poskytovatel může uvádět dílo na veřejnost pod svou obchodní značkou a je oprávněn dílo zveřejnit, pokud dosud zveřejněno nebylo.

7.4. Ustanovení tohoto článku se přiměřeně vztahují i na případy, kdy příspěvek objednatele nepodléhá ochraně autorským právem nebo právům na ochranu osobnosti.

8. VYUŽÍVÁNÍ SLUŽBY – OBSAH UKLÁDANÝ OBJEDNATELEM

8.1. Objednatel nesmí ukládat nebo šířit informace, jejichž obsah je v rozporu s platnými právními předpisy v zemích, kde je služba dostupná, zejména pokud:

8.1.1. porušují autorská práva nebo práva související s autorským právem třetích osob,

8.1.2. porušují práva na ochranu osobnosti třetích osob,

8.1.3. propagují nenávist, rasismus, náboženskou nesnášenlivost nebo jinak omezují práva a svobody jiných osob.

8.2. Objednatel nesmí ukládat nebo šířit obsah, který:

8.2.1. má sexuální nebo erotický podtext, nebo zahrnuje nabídky práce v této oblasti,

8.2.2. zahrnuje nabídky práce podmíněné uhrazením zprostředkovatelského poplatku,

8.2.3. souvisí s multi-level marketingem (MLM),

8.2.4. je vágní nebo neurčitý, např. obecné nabídky služeb či produktů,

8.2.5. prezentuje více pracovních pozic nebo subjektů v rámci jedné inzerce,

8.2.6. je v rozporu se zvyklostmi a předpisy pro vyplnění formulářů,

8.2.7. obsahuje informace o třetích osobách bez jejich souhlasu,

8.2.8. není pravdivý nebo může vést k záměně s jinou osobou či nabídkou,

8.2.9. prezentuje firmu v oboru, který neodpovídá její skutečné činnosti.

8.3. Objednatel nesmí šířit reklamní nebo jiná sdělení, která poškozují dobré jméno nebo zájmy poskytovatele.

8.4. Objednatel odpovídá za legálnost obsahu ukládaného nebo šířeného prostřednictvím služby a bere na vědomí, že poskytovatel nenese odpovědnost za obsah těchto informací.

8.5. Poskytovatel může, ale nemusí, provádět kontrolu obsahu a je oprávněn smazat obsah, který by mohl porušovat smluvní podmínky, právní předpisy nebo dobré mravy.

8.6. Pokud bude proti poskytovateli uplatňován jakýkoli nárok v souvislosti s obsahem uloženým nebo šířeným objednatelem, objednatel se zavazuje poskytovateli poskytnout veškeré potřebné dokumenty a nést náklady sporu.

8.7. Objednatel odpovídá za kvalitu a správnost inzertních podkladů a je povinen je na žádost poskytovatele upravit.

8.8. Poskytovatel není povinen kontrolovat kvalitu podkladů, pokud to není výslovně sjednáno, a může od smlouvy odstoupit, pokud objednatel nesplní povinnosti týkající se dodání podkladů.

9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

9.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti za vady služeb se řídí platnými právními předpisy. Objednatel může uplatnit nároky u poskytovatele na adrese jeho sídla nebo elektronicky.

9.2. Poskytovatel nenese odpovědnost za nastavení uživatelského účtu provedená objednatelem.

9.3. Objednatel nesmí provádět činnosti, které by ohrožovaly provoz serveru poskytovatele, nebo se podílet na takových činnostech třetích stran.

9.4. Pokud není dohodnuto jinak, může poskytovatel používat název nebo jméno objednatele pro marketingové účely.

9.5. Pokud vznikne objednateli újma z důvodu odpovědnosti za vady služeb, poskytovatel odpovídá maximálně do výše uhrazené odměny za službu.

9.6. Objednatel souhlasí s využíváním anonymizovaných dat pro analytické účely i po ukončení smlouvy.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ OBJEDNATELE

10.1. Poskytovatel plní informační povinnost vůči fyzickým osobám (objednatelům) podle článku 13 GDPR prostřednictvím zvláštního dokumentu o zpracování osobních údajů.

11. SVOLENÍ K ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

11.1. Objednatel souhlasí se zasíláním informací a obchodních sdělení souvisejících se službami poskytovatele na adresu objednatele. Poskytovatel plní svou informační povinnost ve vztahu ke zpracování osobních údajů pro tento účel podle článku 13 GDPR prostřednictvím zvláštního dokumentu.

12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ UŽIVATELŮ – SMLOUVA O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

12.1. Poskytovatel může zpracovávat osobní údaje fyzických osob, které jsou uloženy v rámci služby na popud objednatele. Objednatel je správcem a poskytovatel zpracovatelem těchto údajů.

12.2. Objednatel nesmí zpracovávat zvláštní kategorie osobních údajů podle článku 9 odst. 1 GDPR.

12.3. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání smlouvy.

12.4. Poskytovatel zpracovává zejména údaje o uchazečích o práci a zaměstnancích objednatele, jako jsou jméno, příjmení, datum narození, adresa, e-mail, telefonní číslo, životopis a další informace uložené objednatelem.

12.5. Účelem zpracování je plnění smlouvy a výběr vhodných kandidátů na pracovní pozice.

12.6. Poskytovatel bude zpracovávat údaje podle pokynů objednatele a po ukončení smlouvy údaje vymaže, pokud není právním předpisem stanoveno jinak.

12.7. Poskytovatel odpovídá za přiměřenou ochranu údajů a v případě porušení povinnosti je povinen oznámit tuto skutečnost objednateli.

12.8. Poskytovatel má právo pověřit třetí osobu zpracováním osobních údajů, pokud poskytuje dostatečné záruky ochrany těchto údajů.

12.9. Poskytovatel je povinen mlčet o skutečnostech souvisejících se zpracováním osobních údajů, pokud objednatel písemně neudělí souhlas ke zveřejnění. Tato povinnost trvá i po skončení smlouvy.

13 . REKLAMACE

13.1. Objednatel je povinen veškeré reklamace služby uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dnů od jejich zjištění.

13.2. Reklamace musí být uplatněna písemně nebo elektronickou poštou na adresu uvedenou poskytovatelem.

 

14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

14.1. Vzájemná komunikace mezi smluvními stranami probíhá elektronicky, prostřednictvím e-mailu, pokud se strany nedohodnou jinak.

14.2. Neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost ostatních ustanovení. Smluvní strany se zavazují v takovém případě nahradit neplatné ustanovení novým, které nejlépe odpovídá původnímu záměru.

14.3. Pokud některé podmínky nejsou výslovně upraveny v obchodních podmínkách, řídí se právními předpisy České republiky.

14.4. Poskytovatel může tyto obchodní podmínky kdykoli změnit. Pokud dojde ke změně podmínek, poskytovatel oznámí tuto skutečnost objednateli nejméně 14 dnů před nabytím účinnosti změn.

14.5. Změny obchodních podmínek se považují za přijaté, pokud objednatel neprojeví nesouhlas do 14 dnů ode dne oznámení.

14.6. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.09.2024. 

Schooljob s.r.o.